Jak samodzielnie naprawić połączenie internetowe?

1. Zweryfikuj swoje połączenie wyłączając i włączając kartę sieciową

połączenie kabloweodłącz i podłącz ponownie kabel internetowy do urządzenia
połączenie wifiwyłącz i włącz ponownie kartę sieciową na pasku zadań

——————————————————————————————————————————

2. Uruchom ponownie router oraz antenę w zależności od metody połączenia.

Internet światłowodowyodłącz i ponownie podłącz zasilanie routera
Internet radiowyodłącz i ponownie podłącz zasilanie routera oraz anteny odczekaj ok. 2 minut w celu ponownego uruchomienia anteny

——————————————————————————————————————————

3. Sprawdź dostępność Internetu bezpośrednio z urządzenia wyjściowego za pomocą kabla.

Internet światłowodowypodłącz kabel do wolnego portu w routerze oraz bezpośrednio do laptopa lub innego urządzenia sprawdź czy jest połączenie sieciowe
Internet radiowyOdłącz injector (kostę rozchodzącą się na zasilacz i kabel do routera) od routera i podłącz bezpośrednio do laptopa zweryfikuj stan połączenia sieciowego.

Co w przypadku jeśli powyższe kroki nie pomogły ?

4. Upewnij się że dokonałeś płatności za Internet i nie masz opóźnień.

W przypadku opóźnień w płatności za usługi Internetu Wave co godzinę przez okres 5 minut na twoim urządzeniu wyświetlać się będzie plansza o braku płatności jeśli zaległość nie zostanie uregulowana usługa może zostać zablokowana.
W celu sprawnego naprawienia problemu należy uregulować płatność i przesłać nam potwierdzenie dokonania przelewu na adres info@wave.com.pl usługa zostanie odblokowana w ciągu godziny.

——————————————————————————————————————————

5. Jeśli żadne z powyższych kroków nie pomogły?

Skontaktuj się z nami w celu naprawienia problemu zdalnie przez naszego technika lub umówieniu wymaganego serwisu.
Kontakt telefoniczny 555 00 55 00
Infolinia pracuje codziennie od godziny 8:00 do 22:00

Masz pytania?

Zadzwoń do nas, napisz na czacie lub zostaw wiadomość.