Szukasz pracy, która da Ci możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz pozwoli rozwinąć nowe umiejętności? Szukamy pracownika ds. obsługi klienta, którego główne zadania będą związane z obsługą poczty mailowej, połączeń telefonicznych z klientami, umawianiem wizyt w kalendarzu, utrzymaniem klienta oraz dbaniem o dobry wizerunek firmy.

Wave to dostawca usług telekomunikacyjnych z ugruntowaną pozycją na rynku. Działamy nieprzerwanie od 20 lat. Naszą misją jest zapewniać szybki i niezawodny dostęp do Internetu również w rejonach podmiejskich, gdzie dostępność do takich usług jest znacznie utrudniona.

Z naszych usług od lat korzystają tysiące zadowolonych firm i klientów indywidualnych na terenie województwa pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego.

Zakres obowiązków:

  • podstawowa diagnostyka sieci klienta
  • bezpośrednia obsługa klientów
  • obsługa poczty mailowej
  • obsługa infolinii połączeń przychodzących i wychodzących
  • umawianie wizyt w kalendarzu
  • utrzymanie klienta
  • dbanie o jakość obsługi i satysfakcję klientów
  • raportowanie działań w systemie

Wymagania:

  • podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych szczególnie w zakresie komunikacji z klientem
  • zaangażowanie i proaktywność w działaniu
  • umiejętność dobrej organizacji pracy

Oferta:

  • po dwumiesięcznym okresie próbnym włączenie do zespołowej premii sprzedażowej
  • premie za niepalenie i niespóźnianie w wysokości 150 zł
  • możliwość rozwoju finansowego przy zrealizowaniu założonych progów
  • ubezpieczenie zdrowotne PZU
  • pakiet usług telekomunikacyjnych Wave do prywatnego użytku w zasięgu sieci
  • rozwój personalny i kompetencyjny, bo zależy nam na długofalowej współpracy
  • wiedzę, czas i uwagę zespołu – doświadczenie zdobędziesz pod okiem pracowników.
  • praca hybrydowa
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

Dołącz do naszej załogi!

Aplikuj

Masz pytania?

Zadzwoń do nas, napisz na czacie lub zostaw wiadomość.